پرسشنامه رضایتمندی بیماران بستری

پرسشنامه رضایتمندی بیماران بستری

پرسشنامه رضایتمندی بیماران بستری: رضايت بيمار تنها به عنوان وسيله اي براي افزايش تعهد بيمار در اجراي دستورات پزشكي مطرح نيست ، بلكه به عنوان يكي از نتايجي محسوب مي گردد كه تلاش سازمان براي رسيدن به آنهاست. رضايت بيمار ، از اهداف مهم فعاليت هاي گروه درماني است كه در ارتقاي سلامتي بيمار تاثير بسزايي دارد . خدمات ارائه شده بايد در رابطه با نيازهاي بيماران باشد، تا باعث رضايتمندي آنها شود . رضايت مشتري ابزاري مهم در اندازه گيري كيفيت خدمات در سيستم هاي بهداشتي درماني مي باشد. به طور كلي ، خدمات بهداشتي درماني بايد داراي ويژگي هاي زير باشد تا رضايت او را تضمين كند : اثربخشي ، كارايي، كيفيت، از عهده برامدن، موجود بودن ، در دسترس بودن، عموميت ، جامعيت، عادلانه بودن، به موقع بودن و مناسب بودن (عارفی و طلایی، ۱۳۸۹).

رضايت بيمار از خدمات بيمارستاني يكي از مهمترين شاخص هاي اثر بخشي و كيفيت ارائه خدمات بخشهاي مختلف بيمارستان مي باشد. يك بيمار راضي كليد موفقيت هر بيمارستاني است . رضايت مندي بيمار عبارت است از درك كلي بيماران از كيفيت ارائه خدمات بهداشتي درماني كه مي توان با توجه به نقطه نظرات آنان تلاش نمود تا عوامل نارضايتي را در نظر گرفته و در جهت رفع مشکل اقدام کرد

مشخصات پرسشنامه رضایتمندی بیماران بستری

روایی و اعتبار :دارد
روش نمره گذاری و دستور العمل اجرا :دارد
تعداد صفحه:۴
نوع فایل:word

جهت دانلود پرسشنامه رضایتمندی بیماران بستری بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

RIAL 30,000 – خرید و دانلود فایل

پرسشنامه رضایتمندی بیماران بستری: رضايت بيمار تنها به عنوان وسيله اي براي افزايش تعهد بيمار در اجراي دستورات پزشكي مطرح نيست ، بلكه به عنوان يكي از نتايجي محسوب مي گردد كه تلاش سازمان براي رسيدن به آنهاست. رضايت بيمار ، از اهداف مهم فعاليت هاي گروه درماني است كه در ارتقاي سلامتي بيمار تاثير بسزايي دارد . خدمات ارائه شده بايد در رابطه با نيازهاي بيماران باشد، تا باعث رضايتمندي آنها شود . رضايت مشتري ابزاري مهم در اندازه گيري كيفيت خدمات در سيستم هاي بهداشتي درماني مي باشد. به طور كلي ، خدمات بهداشتي درماني بايد داراي ويژگي هاي زير باشد تا رضايت او را تضمين كند : اثربخشي ، كارايي، كيفيت، از عهده برامدن، موجود بودن ، در دسترس بودن، عموميت ، جامعيت، عادلانه بودن، به موقع بودن و مناسب بودن (عارفی و طلایی، ۱۳۸۹).

رضايت بيمار از خدمات بيمارستاني يكي از مهمترين شاخص هاي اثر بخشي و كيفيت ارائه خدمات بخشهاي مختلف بيمارستان مي باشد. يك بيمار راضي كليد موفقيت هر بيمارستاني است . رضايت مندي بيمار عبارت است از درك كلي بيماران از كيفيت ارائه خدمات بهداشتي درماني كه مي توان با توجه به نقطه نظرات آنان تلاش نمود تا عوامل نارضايتي را در نظر گرفته و در جهت رفع مشکل اقدام کرد

مشخصات پرسشنامه رضایتمندی بیماران بستری

روایی و اعتبار :دارد
روش نمره گذاری و دستور العمل اجرا :دارد
تعداد صفحه:۴
نوع فایل:word

جهت دانلود پرسشنامه رضایتمندی بیماران بستری بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

RIAL 30,000 – خرید و دانلود فایل

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *