پرسشنامه شهرت سازمانی فامبران و وان ریل

پرسشنامه شهرت سازمانی فامبران

پرسشنامه شهرت سازمانی فامبران و وان ریل:مفهوم شهرت سازمانی به عنوان یک ارزیابی اي که ذینفعان مختلف از توانایی شرکت جهت انجام انتظاراتشان انجام داده اند (فامبران و وان، ۲۰۰۳، ص ۱۳-۱۷).  یک سیستم جمعی از اعتقادات ذهنی اعضاي یک گروه اجتماعی (بروملی ، ۲۰۰۲، ص ۳۵-۵۰) و نشانگر آنچه که در ذهن جامعه چندگانه درباره رفتارهاي گذشته سازمان و ویژگی هاي مرتبط وجود دارد (گرانیک و هانگ ، ۲۰۰۲، ص) تعریف شده است.

مخصوصاً از دیدگاه تجار ي، شهرت سازمانی به عنوان اعتقادات بازاري ها درباره ویژگی استراتژ یکی شرکت ، مشخصه بارز ي که به شرکت نسبت می دهند، احترامی که جامعه براي شرکت قایل است (فرامبران و وان، ۲۰۰۳، ص ۱۳-۱۷).  اعتقادات جمعی که در زمینه سازمانی درباره هویت و برجستگی شرکت وجود دارد (ریندوا و کوثا، ۲۰۰۱، ص ) و نمایانی و مطلوبیت رسانه اي که توسط شرکت به دست آمده است (فامبران و وان، ۲۰۰۳، ص ۱۳-۱۷)، تعریف شده است.پرسشنامه شهرت سازمانی توسط فامبران و وان ریل (۲۰۰۳) تهیه شده است که مشتمل بر ۲۶ گویه است و هدف آن بررسی میزان اعتبار سازمان به لحاظ شهرت سازمانی میباشد.نمره گذاری این پرسشنامه بصورت طیف لیکرت می باشد که برای گزینه های «کاملاً مخالف»، «مخالف»، «نه موافق نه مخالف»، «موافق» و «کاملاً موافق» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ در نظر گرفته می شود.

مشخصات پرسشنامه شهرت سازمانی فامبران و وان ریل

روایی و اعتبار :دارد
روش نمره گذاری و دستور العمل اجرا :دارد
تعداد صفحه:۸
نوع فایل:word

جهت دانلود پرسشنامه شهرت سازمانی فامبران و وان ریل بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

RIAL 25,000 – خرید و دانلود فایل

پرسشنامه شهرت سازمانی فامبران و وان ریل:مفهوم شهرت سازمانی به عنوان یک ارزیابی اي که ذینفعان مختلف از توانایی شرکت جهت انجام انتظاراتشان انجام داده اند (فامبران و وان، ۲۰۰۳، ص ۱۳-۱۷).  یک سیستم جمعی از اعتقادات ذهنی اعضاي یک گروه اجتماعی (بروملی ، ۲۰۰۲، ص ۳۵-۵۰) و نشانگر آنچه که در ذهن جامعه چندگانه درباره رفتارهاي گذشته سازمان و ویژگی هاي مرتبط وجود دارد (گرانیک و هانگ ، ۲۰۰۲، ص) تعریف شده است.

مخصوصاً از دیدگاه تجار ي، شهرت سازمانی به عنوان اعتقادات بازاري ها درباره ویژگی استراتژ یکی شرکت ، مشخصه بارز ي که به شرکت نسبت می دهند، احترامی که جامعه براي شرکت قایل است (فرامبران و وان، ۲۰۰۳، ص ۱۳-۱۷).  اعتقادات جمعی که در زمینه سازمانی درباره هویت و برجستگی شرکت وجود دارد (ریندوا و کوثا، ۲۰۰۱، ص ) و نمایانی و مطلوبیت رسانه اي که توسط شرکت به دست آمده است (فامبران و وان، ۲۰۰۳، ص ۱۳-۱۷)، تعریف شده است.پرسشنامه شهرت سازمانی توسط فامبران و وان ریل (۲۰۰۳) تهیه شده است که مشتمل بر ۲۶ گویه است و هدف آن بررسی میزان اعتبار سازمان به لحاظ شهرت سازمانی میباشد.نمره گذاری این پرسشنامه بصورت طیف لیکرت می باشد که برای گزینه های «کاملاً مخالف»، «مخالف»، «نه موافق نه مخالف»، «موافق» و «کاملاً موافق» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ در نظر گرفته می شود.

مشخصات پرسشنامه شهرت سازمانی فامبران و وان ریل

روایی و اعتبار :دارد
روش نمره گذاری و دستور العمل اجرا :دارد
تعداد صفحه:۸
نوع فایل:word

جهت دانلود پرسشنامه شهرت سازمانی فامبران و وان ریل بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

RIAL 25,000 – خرید و دانلود فایل

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *